بسته شدن خودکار پلتفرم نینجا تریدر 8 بعد کپی کردن لایسنس
پرسیده شده
1 سال پیش
ویرایش شده
1 سال پیش
بازدید
258
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
دسته بندی:
پشتیبانی فنی دوره ی ولوم تریدینگ حرفه ای
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
مهدی انوری
3 پاسخ
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
پشتیبان
نظرات: 0
نتیجهای یافت نشد.
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
مهدی انوری
نظرات: 0
نتیجهای یافت نشد.
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
پشتیبان
نظرات: 0
نتیجهای یافت نشد.
پاسخ شما
نظرات: 6
منم دقیقن همین مشکل را دارم و راه حل های که در پاسخ تان اشاره فرمودید هم اجرا کردم ولی نتیجه نگرفتم. ممنون میشم اگه مجددا رهنمایی بفرمایید
ضمنا اگر آپدیت درایور انجام دادید و با راهنمایی انجام شده در همین کامنت مشکل حل نشد. مشکل از ویندوز است.
اگر تمایلی به تعویض ویندوز ندارید می توانید از خدمات پشتیبانی فنی ما استفاده کنید.
پیشنهاد میشود چارت مربوط به اندیکاتور icf vf را حذف کرده و مجدد ورک اسپیس را به سیستم دوم منتقل کنید و درخواست بدید تا لایسنس نینجا تریدر برای سیستم دوم شما اوکی بشه.
امکان درخواست و ارسال لایسنس اندیکاتور icf-vf برای سیستم دوم با کمال احترام فعلا امکان پذیر نیست.