عدم امکان ارسال مجدد ماشین کد جهت دریافت لایسنس جدید پلتفرم معاملاتی ولوم تریدینگ
پرسیده شده
1 سال پیش
ویرایش شده
1 سال پیش
بازدید
142
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
دسته بندی:
پشتیبانی فنی دوره ی ولوم تریدینگ حرفه ای
۱۴۰۲/۱۰/۱
محمد فزایبی
4 پاسخ
-1
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۱۰/۲
پشتیبان
نظرات: 0
نتیجهای یافت نشد.
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۱۰/۳
پشتیبان
نظرات: 0
نتیجهای یافت نشد.
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۱۰/۳
محمد فزایبی
نظرات: 0
نتیجهای یافت نشد.
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۱۰/۴
پشتیبان
نظرات: 2
-
سلام
وقتتون بخیر
من در منزل دو عدد لپ تاپ داشتم که در حال حاضر یکیش ایراد داره.
احتمال داره من اوایل سال روی اون یکی لپ تاپ که الان معیوب هست نینجا را نصب کرده باشم که در این صورت لایسنس مربوط به همون لپ تاپ هست.
با این وضعیت شما لایسنس را برای سیستم دوم لحاظ کنید.
در ضمن یه سوال هم داشتم.
اگه اون لپ تاپم مشکلش برطرف بشه با همون لایسنس قبلی میشه مجدد کار کنم؟ -
عرض ادب و احترام، زحمت بکشید ماشین کد پروگرام سیستم فعلی را به عنوان سیستم دوم در وب سایت ما وارد بفرمایید. سیستم اول شما که همان لپ تاپ است، در صورت برطرف شدن مشکلش می توانید مجدد از آن استفاده کنید یا با پرداخت هزینه به عنوان خدمات(فراسرویس) سیستم اول را از مدار کاری خارج کنیم. موفق باشید.
پاسخ شما
نظرات: 0