تمام شدن لایسنس نینجا تریدر 8 دوره تخصصی ولوم تریدینگ (volume trading)
پرسیده شده
1 سال پیش
ویرایش شده
1 سال پیش
بازدید
292
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
دسته بندی:
پشتیبانی فنی دوره ی ولوم تریدینگ حرفه ای
۱۴۰۲/۷/۲۱
امین محمد بلالی
1 پاسخ
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۷/۲۱
پشتیبان
نظرات: 6
-
سلام وعرض ادب،
بنده برای فعال سازی نینجا از دیتای ریتمیک استفاده میکنم ولی متاسفانه دیتا برا من کانکت نمیشه،
https://prnt.sc/eLsom8G-1AjF
اررورش رو رو لینک بالا اپلود کردم لطفا برسی بفرمایید،
سپاس -
موارد زیر را بررسی کنید :
1- اگر در روز شنبه یا 1 شنبه اقدام به اتصال دیتا میفرمایید، امکان اتصال به دیتا ریتمیک نیست!
2- لطفا بررسی کنید که به سرور درستی از سرور های ریتمیک وصل شده باشید.
3- لطفا بررسی کنید که یورز نیم و پسورد اکانت ریتمیک را وارد کرده باشید.
4- اگر مشکل حضرت عالی حل نشد، لطفا از فایل های دوره تخصصی، فایل icf market rithmic setup.exe را 2 با به صورت run as administrator ران بفرمایید و نتیجه را بررسی کنید در روز 2 شنبه! -
ممنونم
حتما چک میکنم اطلاع میدم خدمتتون -
خوشحالیم که توانستیم کمک حال شما عزیز دل باشیم.
-
سلام
متاسفانه بنده مشگل من حل نشد، https://prnt.sc/cDI_mobp_wHx
چند بار گزینه ها رو تست کردم ,ولی جواب نگرفتم ، یه اکانت جدید هم ساختم که همین اررور رو دریافت کردم -
سلام و عرض ادب زحمت بکشید از فایل های نصبی هنگامی که نینجا تریدر بسته است فایل
icf market nt8 patcher را 2 با به صورت run as admin نصب بفرمایید نتیجه را اعلام کنید در صورت عدم موفقیت بنده شخصا با حضرت عالی ارتباط خواهم گرفت.
پاسخ شما
نظرات: 0