ارور لایسنس نینجا تریدر ورژن 8 دوره ولوم تریدینگ icf market
پرسیده شده
1 سال پیش
ویرایش شده
1 سال پیش
بازدید
303
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
دسته بندی:
پشتیبانی فنی دوره ی ولوم تریدینگ حرفه ای
۱۴۰۲/۶/۲۵
سالار اقبالی
1 پاسخ
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۶/۲۵
پشتیبان
نظرات: 10
-
سلام. من هم همین مشکل را دارم. لایسنس را دانلود کردم و جایگزین کردم اما مشکلم برطرف نشد و همین اخطار را میزنه. چطوری باید لایسنس جدید دریافت کنم؟
خیلی ممن.ن از راهنمایی شما -
بله باید زحمت بکشید مجدد به صورت جداگانه ثبت تیکت انجام دهید و درخواست لایسنس مجدد بکنید و شماره دوره ای که در آن شرکت کرده اید را نیز ذکر کنید.
-
ببخشید ثبت تیکت در چه بخشی از پنل کاربری ست؟
-
لطفا لینک زیر را بررسی بفرمایید و ویدیو مربوط به بخش پشتیبانی فنی را تماشا بفرمایید و درخواست لایسنس را ارسال کنید.
https://www.icf-market.com/profile/site-guide -
خیلی ممنون از راهنمایی شما
-
خوشحالیم که توانستیم کمک حال شما عزیز دل باشیم.
-
من لایسنس دانلود کردم ولی روی اندیکاتور میزنم یهو نینجا بسته میشه
-
سیستم را ریستارت بفرمایید، مشکل حل خواهد شد.
-
سلام ری استارت کردم درست نشد
-
لطفا با این نرم افزار اقدام به آپدیت درایور کنید سپس ریستارت کنید چک کنید. لینک زیر را بررسی کنید :
https://soft98.ir/software/drivers/16536-iobit-driver-booster-full-dl.html
پاسخ شما
نظرات: 0