مشکل در اتصال دیتای ریتمیک رایگان در پلتفرم نینجا تریدر 8
پرسیده شده
1 سال پیش
ویرایش شده
1 سال پیش
بازدید
317
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
دسته بندی:
پشتیبانی فنی دوره ی ولوم تریدینگ حرفه ای
۱۴۰۲/۴/۵
آرین طغرایی
1 پاسخ
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۴/۵
پشتیبان
نظرات: 7
-
سلام من هم همین مشکل رو دارم میخواستم بپرسم که برای رفع مشکل اول ای پی رو تغییر بدم و اگر نشد احتمالش هست که مشکل از ویندوز باشه؟
-
لطفا ابتدا از vpn و سرویس های تغییر آیپی استفاده کنید، مشکل شما حل خواهد شد و ارتباطی با ویندوز ندارد!
-
والا چند سرور و چند vp n تغیر دادم ، چند اکانت ریتمیک و دورمن ساختم چندین باز ریست کردم برنامه هارو از دیروزه. ولی مشکل چراغ زرد و عدم کانکت رو دارم هنوز.
-
بفرمایید آیا از کابل لن استفاده می کنید یا از وای فای ؟ مشکل زرد ماندن چراغ نینجا تریدر به دلیل سرور vpn است یا باید از dns استفاده کنید.
-
از وای فای استفاده میکنم. ممکنه تغیر dns رو یه راهنمایی کوچیک کنید بلکه مشکل حل شد.
-
اولا اصلا وای فای مناسب کار ما نیست حتما باید با کابل لن به اینترنت وصل بشید و بررسی کنید همچنین شرکت های زیر را بررسی کنید لینک های زیر به ترتیب بررسی گردد.
https://vigiato.net/p/153846
https://shecan.ir/
https://vigiato.net/p/318111
-
اقا تشکر با تغییر DNS و کابل لن مشکل برطرف شد.
پاسخ شما
نظرات: 0