حل مشکل اضافه نمودن اندیکاتور به نینجا تریدر 8
پرسیده شده
1 سال پیش
ویرایش شده
1 سال پیش
بازدید
564
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
دسته بندی:
پشتیبانی فنی دوره ی ولوم تریدینگ حرفه ای
۱۴۰۲/۲/۱
محسن خبیری
1 پاسخ
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۲/۲
پشتیبان
نظرات: 11
-
سلام . من از دیتا ریتمیک ۳۰ روزه دورمن استفاده می کنم . اگر نینجا جدید نصب کنم مشکلی برام بوجود نمیاد ؟
-
1-در نینجا تریدر 8.1.13 امکان دریافت دیتا ریتمیک وجود ندارد و صرفا دیتا cqg قابلیت اتصال دارد. پس دوستانی که با دیتا ریتمیک کار میکنند نیازی به نصب این ورژن نینجا تریدر نیست!
-
درود. پس برای نصب ادونز جدید باید چکار کرد ؟ ممنون
-
بله میتوانید فایل اندیکاتور مربوطه را از حالت زیپ خارج کنید اکسترکت کنید کل فایل ها را در مسیر زیر بریزید
C:\Users\ شما کامپیوتر نام\Documents\NinjaTrader 8\ bin\Custom
و اندیکاتور نصب میشود و در لیست قرار می گیرد -
درود. تا اینجا جواب شما شد سوال 3 روز پیشتر من از شما.در اولین سوال پرسیدم که همین مسیری را که فرموده اید در آخرین جوابتون من انجام دادم ولی متاسفانه ادونز مورد نظر را در لیست نینجا نمیاره . ممنون
-
با سلام و عرض ادب
لطفا نینجا تریدر را به صورت کامل پاک بفرمایید. اول نینجا تریدر 8 را نصب کنید سپس اندیکاتورهای مربوطه را ایمپورت کنید سپس پچر نینجا تریدر دوره تخصصی ولوم تریدینگ را مجدد نصب کنید. بررسی کنید. -
درود. نینجا رو پاک کردم و مجدد نینجا دوره را نصب کردم . اندونزهای مربوطه را در مسیری که فرمودید کپی کردم . و پچر نینجا اجرا کردم . دیتای ریتمیک هم وصل شده .فقط الان موقعی که گزینه اندیکاتور را می زنم که لیست اندیکاتور باز شود .بعد از چند ثانیه بدون اینکه لیست اندیکاتور باز شود کل برنامه نینجا بسته میشه. الان مشکل رو چجوری حل کنم ؟ مننون
-
با سلام و عرض ادب سیستم را ریستارت بفرمایید مشکل حل می شود.
-
درود . مشکل حل شد و همه چی اوکی هست . فقط icf-vf رو ران که می کنی هیچ کاری انجام نمیدهد و نه در سربرگ چارت علامتش هم نمیاد . بعد از نصب مجدد نینجا دوره همون لایسنسی که برای icf-vf گرفته بودم را داخل custom پوشه نینجا کپی کردم . آیا باید مجدد لایسنس icf-vf رو بگیرم ؟ ممنون
-
یک سری دستور العمل برای حضرت عالی در تلگرام ارسال شد بررسی کنید.
-
درود. مشکل حل شد . واقعا و صمیمانه تشکر میکنم از پشتیبانی سریع و کامل شما. یک نکته جالب . الان که مجدد نینجا رو نصب کردم دیگه وقتی از نینجا بیرون میرم پیغام خطای آخر بعد از بسته شدن نینجا برام نمیاد و دیگر نیاز نیست که از تسک منیجر END TASK رو بزنم. حتی اگه کامپیوتر خاموش یا ری استارت هم نکنم و چند بار نینجا را ببندم و دوباره باز کنم بدون هیچ مشکلی و پیغامی باز و بسته میشه.. ممنون و خدا قوت
پاسخ شما
نظرات: 0